Grattis på ettårsdagen!

KlaraAnnaElisabet.blogg.se

fyller ett år!



Yes, ett år har gått sedan jag med bultande hjärta (ja, det är faktiskt sant, det var jättespännande!) publicerade
mitt första inlägg här på bloggen.
Under det året har jag på den här sidan hunnit med att ventilera en hel del konstigheter.
Jag har släppt ut ilska och förtvivlan.
Jag har varit fett bitter över att inte ha 10 000 läsare och få sitta bredvid allas vår Blonda Bella i Nyhetsmorgon.
Jag har delat med mig av mina visdomar och min livserfarenhet.
Jag har lurat er att läsa mina overkligt långa listor.
Jag har använt bloggen för högst personliga intressen, samt för att verka i ett större perspektiv.
När inspirationen har trutit, har jag öppnat öronen och reflekterat över vår absurda omvärld.

Helt enkelt har jag, enligt egen mening, förvaltat denna webbplats på ett högst förträffligt sätt. (Jag tillåter mig att vara rätt så självgod idag. Det är ju trots allt nästan min födelsedag.)

Kommentarer
Postat av: jonas

oh ja, grattis på födelsedagen.. kind of... =)

2008-02-17 @ 23:34:16

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback