Skulle ni tycka bättre om mig om jag skrev om mer Sexbonden och söta pälsmössor och mindre om att rädda världen?

och vet ni va, sötizzar, har jag föresten slagit Blogg Rekord! 16 000 unika läsare igår hade jag och allt tack vare just DIG sötis! sååå glad blir jag för alla kommentarer, det värmer ska ni veta, tack tack sötnosar!
Och kolla in den här pälsmössan, så sjuuukt söt tycker jag=)=)=) det är en död räv, jag tycker att den är skitsöt
nä ska jag kolla lite på lets dance tror jag vilka tror ni vinner?? hoppas på karl-petter så jävla söööt är han! haha en riktig liten sexbonde! (haha obs ironi!!!!)
jamen hade gött nurå så kommer jag till baka ikväll och tipsar om mitt favorit fredags mys: klaras special sallad med championer!! puss och ha en fin kväll! /klarizz:):)<3


Kan någon människa ge mig en enda anledning till att en blogg med åtta dagliga inlägg i stil med exemplet ovan har tiotusentals unika läsare varje dag, medan mina genialiska och genomtänkta texter (Hej, självdistans!) endast läses av en femton-tjugo personer?
Jag fattar liksom inte det enorma allmänintresset i en enskild blondins kladdkakeätning, lösögonfransar och mysbyxor.
Jag är overkligt missunnsam, jag vet. Men jag tycker mig faktiskt ha rätt goda grunder för det.

Kommentarer
Postat av: Elinleticia

Tror det handlar om att folk vill att livet ska vara enkelt. Jag läser själv en massa ytlig skit, men det är aldrig dem jag sparar bland favoriterna. Där är det istället de bloggar som berör som jag fastnar för. Men många är ytliga och få vill läsa om andras smärtor. Tyvärr :9...jag skulle också få fler läsare om folk vore djupa :)

Postat av: Kläry

Elinleticia:
Ja, det tror jag också. Jag gillar också sånt som är ytligt, men jag fattar liksom inte hela grejen. Dock tycker jag inte att en bra blogg behöver vara smärtsam.

2008-01-25 @ 23:05:09
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se
Postat av: Lina

FAN VAD JAG HALLER MED!

2008-01-29 @ 14:13:49
URL: http://irenelina.blogspot.com
Postat av: Kläry

Lina:
Underbart att höra. Upp till kamp mot miljonärnonsensbloggerskorna!

2008-01-29 @ 22:35:31
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se
Postat av: matilda

ja håller med dig du!!;)keep on the good work=)

2008-02-04 @ 16:11:36
URL: http://matildabloggar.blogg.se
Postat av: jonas

jag tror som så att om det är över 10000 pers som läser nån såndär lagomt ointeresant blogg så är det väl mer för att personen i fråga är poppis irl. dock på denna blogg har du 20-25 nöjda läsare som fått va de kom efter, intelektuell sanning serverat på ett vackert ironiskt vis from time to time ^^

har aldrig stött på nån bra blogg föut så =)
keep up the good work!

2008-02-06 @ 07:17:35

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback