Marit Bergman mot det mesta

För er som undrar vart jag tagit vägen, kan jag berätta att jag varit upptagen med någonting mycket viktigare än ordbajsande på nätet.
Min kära väninna har nämligen till slut lyckats slita sig från Bäveåns solglitter och vågat sig på tåget norrut, så nu har det varit hardcore umgänge ett par dagar. Nu är hon dock på väg hemåt (och till skillnad från
förra gången lyckades jag faktiskt klara mig från stationen med mascaran i behåll!), och jag är lämnad åt min chokladsås och min ensamhet.
Det känns faktiskt sorgligt. Så pass sorgligt att jag tänker plocka fram CD-spelaren och mina nya textilfärger, och låta färgglad t-shirtmisshandel och Marit Bergman jaga bort den lilla ledsna klumpen som kliar i min mage och påminner mig om att jag och min bästa vän inte kommer ses igen på väldigt, väldigt länge.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hallå tjejen! Fick ditt sms, men har inga pengar alls på mobilen för tillfället, så kunde inte svara. Nu sitter jag på tåget tillbaka till Sthlm, så något umgänge idag hade nog inte fungerat i alla fall. Hoppas du haft ett fint lov!

Postat av: Den saltaste katten i världen

Ack ja. Du får skåda mina djur i kalashattar tillsvidare.
Eller kanske din nuvarande annons kan bringa lycka i tillvaron?

Hela Bibeln som ljudbok
Lyssna gratis, elller ladda hem som mp3 eller köp på CD eller DVD

Puss

2008-03-28 @ 23:45:06
URL: http://klarabella.blogg.se
Postat av: Klara

J:
Okej, jag misstänkte väl det. Då kanske du till och med hade äran att dela tåg med min väninna på väg söderut. Ha det fint!:)

Miss Tomson:
Ja, det var det jag satt och gjorde igår kväll. Nu ska jag ägna dagen åt att njuta av evangelierna i ljudboksform. PUSS och tack för besöket!

2008-03-29 @ 11:35:55
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se
Postat av: Herr Lindberg

nej nej inte deppa ihop nu inte.. jag har en utomordentlig bit ljudfil som ja ska dela med mig av nästa gång vi befinner oss på msn samtidigt som garanterar lyckohjärtfladder. (ja menar verkligen garanterar... iaf för mig funkar det bra ^^)

2008-03-29 @ 15:33:05
Postat av: mathilda

klara. förklara tyskauppgiften för mig. (nej jag har inte börjat. oväntat.)

2008-03-29 @ 15:43:07
URL: http://annamathildasvensson.blogg.se
Postat av: Klara

Herr Lindberg:
Åh! Du är för bra. Jag väntar med spänning!

Mathilda:
Suck. Jag köpte en tidning i Berlin. Den tänkte jag ta med mig... Kolla på Tagesschau.de. Där lär det väl finnas något spännande.

2008-03-29 @ 16:39:18
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback