Lördag morgon 09.14

Italiensk dramatisk musik är det första jag hör.
Sedan stormar plötsligt Franscesco in från ingenstans (eller förmodligen från köket) iklädd sina ljuslila ko-mönstrade pyjamasbyxor. Han kastar sig in i sitt rum och börjar dra i sin säng, som han tydligen ska flytta på, samtidigt som han trummar hårt på den med handflatorna i takt med musiken.
Han får syn på mig, lyser upp och jag får ett "Guten Morrrgen!" (italienare fixar inte de tyska hals-r:en) innan han återgår till sin hektiska ommöbleringssession.

Det är lördag morgon på Merzhauser Strasse 164.

Kommentarer
Postat av: Isabell

FRASSE!

Postat av: Klara

Frasse är min morgonfröjd! Han är som mest aktiv på morgnarna, sen slöar han till allt mer och framot kvällen är han mest trött och förvirrad. (Jag och Angeley diskuterade detta igår kväll)

2009-09-13 @ 10:39:42
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se/
Postat av: Photonerden

Ha en bra söndag :) !

Kolla gärna in min blogg om en 14-årig kille som vill stå framför och bakom kameran.

pusseN

2009-09-13 @ 11:41:22
URL: http://photonerden.blogg.se/
Postat av: karin

hahaha! den där italienaren varkar ju helt klockren! han skulle jag vilja ha som granne. =)

2009-09-14 @ 13:23:24

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback