Det bästa och det sämsta (såhär långt)

Det bästa med att bo i Freiburg är att jag kan göra vad som helst och kalla det lärorikt.
Min tyska språkinlärningteknik består exempelvis av följande aktiviteter (alla lustigt nog mycket mer lockande än att förkovra sig i "Ein deutscher Grundwortschatz"):

Ett par timmar på café med en tysk kompis
Inköp av zuccini och ekologisk yoghurt
Utfrågning om rutinerna i vår Wohngemeinschaft
Läsning av vilket dravel som helst
(Lättsam chiclit, Cosmopolitan, barnböcker, nationella sminkkedjans gratismagasin)

Det sämsta med att bo i Freiburg, är att jag inte kan närvara imorgon när en snygg kille jag känner fyller tjugo år.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Grattis på MM!

Postat av: mor o mormor

Nu vill vi säga att du ska ha det bra!

Du verkar ha en sund inställning till studierna. Hälsa teknisten på födelsedagen.

Puss från Nås, nu drar mam t G-grabben.

2009-09-04 @ 19:34:46

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback