Har sett min kollega naken

För ett tag sedan hittade pappa ett minneskort till en kamera på OK i Hudik.
Nu har han äntligen kommit sig för att titta på bilderna för att försöka lista ut vem minneskortet tillhör.
Efter ha studerat en massa högst privata familjebilder fotograferade av en okänd människa, kallade han till sig hjälp från sina döttrar.
Detta gav omedelbart resultat: Minstasyster kände igen den man som återkom på fotona, och vi konstaterade att minneskortet måste tillhöra en lärare på hennes högstadieskola (där jag också jobbar).
Detta innebär att vi på vår hårddisk har, förutom ungefär trehundra nyfödd-okänd-bäbis-bilder, två stycken nakenfoton av en av mina kollegor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Åh! Så förträffligt fördelsaktigt. Eller något i den stilen.

2009-03-31 @ 21:20:22
Postat av: Erik

Umm. Det var jag innan. Mitt namn försvinner om jag inte skriver inlägget på typ 10 sekunder. Jisses. Teknikens under!

2009-03-31 @ 21:21:52
Postat av: mannagryn

HAHAHA nu dör jag av skratt!!

Postat av: Isabell

Nu måste jag ju få reda på vem??!!!

2009-04-01 @ 13:47:52
URL: http://mammothfucker.blogg.se/

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback