KlaraAnnaElisabet en España

I Spanien har sängen syntetlakan, och man börjar borra i marken utanför vår port klockan åtta på morgonen.
Men vill ni veta något fantastiskt?
Jag är hos Elin. Och det är så suveränt att jag måste flina lite för mig själv varje gång jag tänker på det.
Imorgon bitti åker vi till Kanarieöarna, och på tisdag drar jag norrut. Tåget till Barcelona är omänskligt dyrt, men det är jag faktiskt beredd att betala trots att det bara tar mig halvvägs till Klara. Ibland är jordens framtid värd att prioritera framför min egen ekonomi.

Klara noterar: Mina sex pensionärslektioner har gjort resultat. Jag kan faktiskt lite spanska!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Jansson

Word up! Jag prioriterar för närvarande min pro-Gaia blogg framför jobbsökandet. Mamma förstår inte. Alls!


Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback