De tre grabbarna... och Klara

En riktigt trevlig helg med mina manliga kamrater!
Jag kom på idag att om jag vore tolv, skulle jag aldrig klara av att vara ensam tjej en hel helg. Det var liksom skräcken på den tiden.
Vad mycket lättare och roligare allting är nu, när man inte längre ser män som en egen art, svår att förstå sig på och omöjlig att beblanda sig med.
Allt var faktiskt inte bättre förr.
Ärligt talat, kan jag inte komma på en enda grej i mitt liv som var bättre förr.

(Jag tittade förresten igenom de senaste veckornas blogginlägg. Fyfan vad tråkig jag har varit nu ett tag. Förlåt, kära läsare. Det är nog för att jag har så himla kul i mitt verkliga liv, då blir det mycket svårare att vara cynisk på nätet. Håll ut eller förflytta er till
den här eminenta bloggen. Eller varför inte denna?)

Kommentarer

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback