Back to fjorton

Yes, nu har jag också trillat dit.
Rakt ner i det avgrundsdjupa läppglansgeggiga fjortisträsket. (Kan man säga ett djupt träsk?)
Inte nog med att jag är beredd att byta ut min mobil bara för att den inte kan skriva paranteser i sms, och att jag därmed inte kan göra smileys. Sånt kan jag faktiskt leva med.
Men nu har det verkligen gått rakt åt fjortis-skogen med KlaraAnnaElisabet:
Jag har alltid tyckt att Christian Luuk har varit den stora behållningen av Melodifestivalen. Den lille nypubertale blondinen har jag inte ägnat någon större uppmärksamhet.
Men så såg jag Robins i fredags och ja, nu är jag också kär i Björn Gustafsson.

Kommentarer
Postat av: Klära

Klara, det är lugnt. Den som INTE är kär i Björn Gustafsson har ju någon form av störning.

Sedan vet jag förstås inte om det var själva kissa hårt-prylen eller något annat som fick dig på fall.

Postat av: Cp

Moahahaha.Jag tog med dej i träsket, bastard.

2008-03-10 @ 21:06:21
Postat av: Klara

Klära:
Tack för ditt stöd.

CP (eller som jag föredrar att kalla dig: BALLABELLA)
Yes. Jazz you.

2008-03-10 @ 22:13:01
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback