Och den ljusnande framtid är vår


Studentdagen var verkligen en dag av äkta lycka. Hela Hudik lär nu har fått beskåda mina felfria tänder, blottade i stans största och mest osläckbara studentleende.
Nu är det mest tomhet kvar.
För ES05B, fyfan vad vi är bra.
Fyfan vad jag har älskat oss.
Jag önskar oss alla världens största lycka i livet.

Här har vi förresten den första bilden av den karl som hittills gått under namn som Baldejten och Gitarristen.
Jag ville vara lite cool och hålla honom borta från bloggpublicitet, precis som Blondinbella med sin Mr. X, men kunde inte hålla mig från att publicera den här söta bilden.
Vi ser så himla gulligt larvnöjda ut, och så blir jag lycklig över att Karins diskborste matchar mina kära röda Stuttgart-skor.

Kommentarer
Postat av: Erik

Det syns verkligen att du ler ändå från tårna. Fast det är ju klart. Student, gitarrist och bli av med tandställning på samma gång. Sen får man ju inte glömma den matchande diskborsten heller.


Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback