KlaraAnnaElisabets sommarnöje

Jag har flyttat!
Enligt Charlotta skulle jag "bo i grannhuset", vilket jag tolkade som att krypa in i ett gästrum hos en gammal tant. Ack, ack, ack, sü jag misstog mig!
Nu bor KlaraAnnaElisabet ensam i ett hus som mycket väl hade passat som kuliss till en engelsk lords middagsbjudning i början av 1800-talet. I den enorma matsalen, med sjukt högt till tak, skulle han kunna ha sina brakfester omgiven av en massa lampetter, uppstoppade djurhuvuden och tavlor av tvivelaktig skönhetsgrad.
Jag sover i en himmelsäng, under en gigantisk blü sidenrosett.
När jag sitter pü toaletten, kan jag samtidigt titta pü mig själv (det är naturligtvis en strülande vacker syn) i en tvü meter hög spegel med guldram.
Det, mina vänner, är vad jag kallar ett riktigt sommarnöje.

Kommentarer
Postat av: emma

hej skulle du kunna göra mig en tjänst. Min blogg design håller på och strular. Kan du kolla om den är vit eller rosa, då det vart olika...


Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback