Det slutgiltiga beviset för "Peta näsan"'s existens

Jag visste det!
Världen har fel, jag har rätt och är lycklig. In your face, alla ni tvivlare!
Detta är en enorm seger efter många nätter av sömnlöshet.
(Dock kan jag fortfarande inte förstå hur jag kan vara den enda människan på jorden som minns programmet. Kanske är anledningen att alla andra familjer hade en massa fräcka TV-kanaler, medan vi stackare ute på landsbygden fick nöja oss med "Peta näsan"-aftnar utan hippare amerikanska alternativ?)

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag slår ett slag för glesbygden, och säger att JA jag känner faktiskt igen det.

Postat av: Klara

Jag känner fortfarande inte igen det!
Däremot minns jag ett tecknat program vid namn "Häxans ungar" som alla tycks ha glömt utom jag.

2008-01-30 @ 21:06:12
URL: http://klarabella.blogg.se
Postat av: Anonym

Mathilda:
Liebchen!! Äntligen en framgång!

2008-01-30 @ 22:06:42
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback