Alla hjärtans dag

Idag tänkte jag skriva ett bittert inlägg om att vara singel på Alla-Malliga-Pars-Visa-Upp-Varandra-Och-Ge-Varandra-Larviga-Nallar-Och-Kyssas-Offentligt-dag.
Men så började dagen med att jag för första gången i mitt liv fick en ros, och vips så kunde jag se på saken från en helt annan synvinkel!
Nu tar jag tillbaka allt ont jag någonsin sagt om denna dag, instiftad av uppmärksamhetskåta par och konsumtionshetsande affärsmän. Jag är väldigt bestämd i mina åsikter, men det innebär inte att jag inte kan ändra mig fort som blixten. Speciellt om det innebär en förändring till det bättre.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jonas

vilken ära att få ge dig första rosen då ^^ trodde inte det skulle bli så pass. själv ligger jag på samma status. har heller inte fått nån ros nån gång.

2008-02-15 @ 20:22:10
Postat av: Klara

Jonas:
Du kan få en virtuell ros av mig för att du gjorde min dag igår! =)

Postat av: soma

Ta bort allahjärtans dag, det är ett kapitalistiskt påfund, och du det här med färdig, det låter som när jag var liten och hade bajsat klart och skrek FÄRDIG när någon skulle komma och torka sjärten min.

2008-02-15 @ 22:16:59
URL: http://somse.blogg.se
Postat av: Klara

Soma:
Värst vad PMS:et tar hårt på dig idag, min vän:) Men jag tar åt mig din konstruktiva kritik och ändrar kommentarsknappen.

2008-02-15 @ 22:42:04
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback