Rondellhundsmakerska tillbaka på hemmaplan

I'm back!
Nu har jag placerat ut en hemgjord grönprickig rondellhund i Aix-en-Provence, fått en fetisch för soltorkade tomater-pasta, upplevt Fåret in action, sett döda hoptorkade kinesiska kroppar i Marseille, sjungit för full hals med ett gäng luciatågsövande språkstudenter, pratat låtsasfranska med viss framgång, smygplacerat ut en massa hemliga lappar i min bästa väns lägenhet, tillbringat fem nätter med endast en papperstunn vägg mellan mig och min snarkande, mobilringsignalsprovande och mystiskt gnyende hotellgranne.
Och så har jag åkt tåg ensam, utan planering, utan förbokade biljetter, utan tidtabell, genom Spanien och södra Frankrike. Och med ett berusande lyckopirr upptäckt att Justja, det är ju såhär det kan kännas att leva.

Kommentarer
Postat av: Bonnica

Fan vad du är grym. Har jag liksom sagt att jag beundrar dig eller?

Postat av: Klara

Bonnica:

Har jag sagt att jag liksom gillar dig eller? :)

2008-12-10 @ 23:30:49
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se/

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback