Framtidsüngest ---> nutidsüngest

Min bästaste Elin är pü väg söderut nu, till spanskastudier i Malaga.
Och jag önskar att jag ocksü hade det roliga framför mig, istället för bakom mig.
Kvar är bara norrländsk höst och framtidsüngest som snart müste betecknas som nutidsüngest.
Om tvü veckor är jag precis südär ung och tragiskt hopplös och arbetslös och körkortslös och framtidslös som jag har fasat för att bli.

Dagens bedrift: Det jäkla mailet som legat och gnagt i bakhuvudet, och som är tänkt att imponera pü Hudiksvalls alla rektorer och uppgradera mig frün "arbetslös" till "lärarvikarie" är äntligen verklighet!

Kommentarer
Postat av: Johan

Det låter inte så upplyftande.. men jag är glad! FÖR JAG HAR FÅTT KÖRKORT IDAG!



Näe.. förlåt. Det var bara elakt av mig. Jag önskar dig lycka och glädje! Det blir alltid bra i slutändan, och körkort får man tillslut!



Puss och kram!

Postat av: Klara

Johan:

GRATTIS!

(Innerst inne är jag inte alls glad för din skull. Bara sur för min egen. Men trotzdem: Grattis!)

2008-08-29 @ 23:59:18
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej,

bara genom att stava "ångest" som "üngest" har du ju tacklat den ganska väl, den har inga taggar längre, tycks det mig.

Och att uggpraderas till "vikarie" är väl inte heller så tokigt!

Glöm inte bort Berlin,

Klaus

2008-08-30 @ 11:42:10

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback