Pengar till polarintresserade dansare och slutkörda lärarinnor

Lördagen har tillbringats i sällskap med den högst underhållande "Stipendier och fonder".
Nu vet jag att jag kan söka bidrag om jag är "lärarinna, absolutist och kyrkligt intresserad" och önskar spendera pengarna på "vistelse på vilohem eller dylikt".
Eller om jag skulle vara sugen på att åka till Antarktis för att där utöva någon konstform som traditionellt inte förknippas med polarexpeditioner. (Vilken konstform förknippas traditionellt med polarresor? Pingvinkastning?)

Kommentarer
Postat av: s

Det ska hållas tal om hur mycket våren egentligen inte betyder något för mig och lite nykterhet:D


Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback