Jag är i form. Rund är en form.

Idag hade jag likadana kläder som min historialärare. En halvgubbe på en sisådär fyrtioåtta.
Och ja, man får skylla sig själv när man handlar på killavdelningen, naturligtvis tog jag med i beräkningarna att någon kille på skolan skulle kunna ha en likadan t-shirt, men jag hade inte väntat mig att Roger skulle vara den killen. Den enda skillnaden är att hans är V-ringad. Eller kanske snarare v-ringad. Typ som att någon med en liten, liten nagelsax hade klippt världens minsta lilla snitt under hakan. Och så ett par svarta jeans till det (stuprör på mig, gubbraka jeans på honom), och tvillingoutfiten är komplett!

Dagens rubrik tillägnas Frida Ahlbom, som visserligen inte läser min blogg, men som trots detta är ett sant geni.

Kommentarer
Postat av: matilda

känner du frida? De gör jag me:)

Postat av: frida a

tack!

2008-06-16 @ 10:40:03

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback