[email protected]

KladKlara
Jag ska inte hålla på och larva mig med en massa Mina söta vänner är så söta åhåh jag älskar dem för de är så söta tack mina änglar för att ni är så söta jag älskar er mina söta änglar puzz på alla sötisar puzzpuzz och hjaerta på er alla, eftersom att jag inte gillar sånt, men jag måste bara belysa det faktum att det finns en människa som faktiskt gör det roligt att bo i Hög.
En person som satt med mig inatt fram till kvart i två och tittade på internetklipp där Väder-Pär gör bort sig i direktsändning.
En person som sedan stod i min hall i en halvtimme och hjälpte mig att hitta på flashiga hotmailadresser.
Iris, du är helt enkelt så jävla bra. Vi är tillsammans så ofattbart snuskigt bra.
HIPP HIPP HURRA FÖR ATT FANTASTISKT FOLK VILL UMGÅS MED MIG

Kommentarer
Postat av: Mr. Naja

klara. är det tyska imorgon?

2007-05-14 @ 15:38:47
Postat av: Ajris

Hjärta dig

2007-05-14 @ 17:39:53
Postat av: Kläry

Mr. Naja:
Vet inte! Jag tänkte göra läxan iaf. Så slipper Gunnar deppa ihop.

Postat av: Mr. Naja

Okej. Jag tänkte snarare köra på smitningstaktiken... Dels för att jag inte har gjort läxan (läxfritt tisdagar väl!), men även för att det inte är nåt imorgon. Det kan det inte vara.

2007-05-14 @ 19:48:50

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback