Snälla förkylningsregering, hav förbarmande!

Idag är dagen K. Dagen Konsert. Jag ber till förkylningsregeringen att min hals ska klara sig till kvällen. Sedan kan jag ligga däckad till den femtonde, det är nemas problemas. Bara jag klarar mig fram till tio över sju, ungefär.
Jag är så sjukt trött, och jobbigt nog får jag skylla mig själv. Jag hatar att Skylla mig själv. Jag måste nog lämna tillbaka mina läsglasögon och säga att jag hellre klarar mig utan, för min dygnsrytm är alldeles knäpp nu när jag kan läsa hela nätterna utan att få huvudvärk. (Nu har jag huvudvärk hela dagarna istället, på grund av sömnbrist.)

Nu ska jag skriva klart den trestämmiga satsen. Disciplin, Klara. Disciplin. Det är det som är grejen.
(Konsert ikväll! Konsert ikväll! Konsert ikväll!)

Kommentarer

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback