Gablers vs svensk sommar

När det är sol och varmt på dagarna och grillning på kvällen och man får slåss med Iris om täcket hela natten och springa ut barfota på gräsmattan på morgonen... Då känns det inte längre som någon särskilt bra idé att tillbringa fyra veckor på ett vandrarhem hos Herr und Frau Gabler (som för övrigt inte svarar på mitt mail!).
Och restaurang Muramaris vill helst att jag som är så otroligt duktig ska jobba i princip varenda dag när jag är nere på ön.
Snälla, jag vill bara ha några veckor riktigt sommarlov! Sedan lovar jag att ta världen med storm.

Kommentarer
Postat av: mathilda

jadu klara. jag är glad att jag hoppade av i tid om man säger så!! lycka till med den übersvåra hörübung. den gick.. kasst för mig.

2007-06-07 @ 08:33:27
Postat av: Kläry

Mathilda:
Jag är INTE glad att du hoppade av i tid! Om du skulle med, skulle det inte finnas några tvivel om att det blir mitt livs sommar! För övrigt gick hörübningen bra. Jag tyckte faktiskt att det var jättelätt... (Skryt!Skryt!Skryt!)

Postat av: betty

livet är inyte alltid rättvist klara;)

2007-06-07 @ 13:54:51
URL: http://livetleker.blogg.se
Postat av: mathilda

åh ja jag är ju en sån tillgång!!! haha allvarligt? jag skyller på att jag var väldans ofokuserad då eller nåt eftersom jag spolade fram för att hinna med bussen..

2007-06-08 @ 17:16:56
Postat av: kärin

Jag la till dig i min kontaktlista.
Varsågod. ;P

2007-06-10 @ 15:10:23
URL: http://karinfredriksson.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback