Varm i magen

"Postat av: Gabi & Manne
Hallo Klara! Liebe Grüße aus dem komischen Haus in Testorf. Wir verstehen zwar nicht alles, was da steht aber doch so einiges und es gibt ja auch ein schwedisch-deutsches Wörterbuch im Internet...
Bist Du gut nach Hause gekommen? Was machst Du jetzt, langweilst Du dich schon? Also bei uns bist Du immer willkommen, du kannst uns jederzeit besuchen kommen! Manne bearbeitet gerade die Fotos, wenn sie fertig sind schicken wir dir eine CD.
Liebe Grüße von Manne, Gabi, Merle und Neele und natürlich auch Flo!!!


Mina tyska vänner har läst min blogg med hjälp av svensk-tysk ordbok på nätet.
Det är sånt man blir varm i magen av.

Kommentarer
Postat av: Erik

Det var ett bra tag sen jag tittade in hät känns det som. Du verkar ha hunnit med att uträtta en hel del saker. Välkommen tillbaka till Sverige bland annat. Bosnienäpplenas förlovade land.



Min hobbytyska håller än märker jag. Jag lyckades nog tyda det väsentliga i texten. Även om varannat ord är chansning. Oh, förresten. Det är fortfarande förbjudet att gå på gräsmattan. Hahaha. (Du kanske inte har en aning om vad jag svamlar om, tips: tysk poesi.)

2008-09-30 @ 22:05:57
Postat av: Klara

Erik:

Vad trevlans att höra av dig igen! Jag gillar inte att du har tagit bort din blogg, för nu har jag ju noll chans att kontakta dig när jag känner för det. Hrmm.

Att fundera på vad som menas med gräsmattan får bli veckans projekt. Tack för att du sysselsätter mig, jag arbetslösa stackare.

Postat av: Erik

Hoppsan. Du var kvick på att svara ja. Här går man och tar en fika och ser ett svar när man är tillbaka. Det finns oh så många sätt att kontakta mig skulle jag vilja påpeka. Inte minst de hundra olika inloggningar och mailsen man måste hålla reda på för universitetet.



Nåväl. Det bör finnas en magisk länk som leder till någon form av textbaserad kontakt, beroende på hur man använder denna.

^Där uppe nånstans. Om inte får du kanske fråga Elin eller nån om hjälp.

2008-09-30 @ 22:36:43
Postat av: Klara

Yes. Jag är arbetslös = Jag kan lägga femton timmar per dygn på att bevaka min egen blogg.

Jag har förresten hittat den magiska länken. Tackar!

Och jag har löst gräsmattemysteriet! Redan sent igår kväll lyckades jag lista ut vad det hela handlade om. Min hjärna har visst inte förslöats totalt, trots allt.

2008-10-01 @ 14:08:37
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se/
Postat av: Silvia Kakembo

Hur mejlar man dig, Klara? Jag har en liten förfrågan. Med vänlig hälsning, Silvia

2009-02-19 @ 15:16:44

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback