Sofi, den svenska mainstreamfanatismens rädderska

"Nu gör vi det enklare för dig att shoppa
Under fyra veckor väljer Sofis mode ut redaktionens favoriter på JC. Samtidigt får du 100 kronor rabatt, mot uppvisande av kupong, när du handlar för 500 kronor eller mer! Håll utkik efter vår specialmärkning "Utvalt av Sofis mode"


Men gud, så behändigt. Då slipper man helt och hållet att själv tänka ut vad man gillar.
Bussiga, bussiga Sofi som väljer ut kläder åt svenska folket!
Då riskerar vi ju inte att råka ut för det där läskiga som kallas personlig stil.

Kommentarer
Postat av: Matilda A

Håller du fortfarande på och debatterar om personlig stil? Jag trodde det bara var på gamla goda "kamratposten-tiden" ;)

2008-11-20 @ 19:03:15
Postat av: Klara

Matilda A:

Nej nej, jag är fortfarande djupt engagerad! (Och dessutom läser jag fortfarande KP... Pinsamt:))


Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback