Sommarnöjen

Nu ska jag ta tillbaka lite av mitt gamla negativa Jag.
Jag kom på en ny grej att hacka på, nämligen Sommarens nöjen.
Bada är kul. Och springa. Så långt är jag med på noterna.
Men herregud, vad är det för människor som ligger bakom idiotiska uppfinningar som kubb, boule och brännboll?
Helt humorbefriade stackare, hur som helst.
Kubb är att kasta pinnar på andra pinnar.
Boule är att agera pensionär i förtid.
Och brännboll är en resa i tiden tillbaka till tolvårsåldern, när man stod i allas blickfång med det allra plattaste träet, medan folk skrek Men jävla idiot, slå inte lyror för fan då! Slå ner i backen!.
Jag finner inget som helst nöje i någon av dessa ädla lekar.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Bara för att du är sämst på kubb.

Postat av: mathilda

äntligen kommer den pessimistiska sidan fram igen. det är det jag gillar.

2008-05-14 @ 18:10:31
Postat av: Karin

Haha du drev med mig där va? Eller?



Undrar vem som är humorlös jag Klara, vi ser det roliga och du ser det tråkiga :P haha

2008-05-14 @ 20:07:25
URL: http://bjellmankarin.blogg.se/

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback