World of Warcraft är som vackra skor

Min goda vän Christian försökte idag inviga mig i World of Warcrafts mystiska värld.
Själv är han en tjur som rusande runt på bakbenen kämpar på de ondas sida, och som får i uppdrag att klubba ner folk med yxa.
När jag sågade spelet som "orealistiskt", gav Christian upp.
Jag och min kamrat Jonas har nog rätt i vår förmodan: Man kanske inte alltid kan förstå varandra över könsgränserna. Min skeptiska inställning till tjur-alter egon kan nog jämföras med pojkars brist på förståelse för flickors skofanatism. (Ursäkta detta könsstereotypa uttalande. Inte ens en så fullkomlig människa som jag klarar av att alltid vara politiskt korrekt och jämställd.)

Kommentarer
Postat av: jonas

stämmer bra, stämmer bra. kom aldrig inse facinationen i skohandel... men att nörda däremot.. hru kan man inte gilla det? =)

2008-02-06 @ 07:35:20
Postat av: mathilda

imorgon gäller det.

Postat av: Johan af Hälsofast

Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:
Hoho jag diggar din blogg starkt! Kommer nog fortsätta följa ditt liv i fortsättningen! Fick tipset av Fattie-Mattie (a.k.a Mathilda)!

PS. Det va väl ändå jag som försökte värva Julia? Det är jag som är nörden! JAG! INGEN GANKAR LOW LVLS SOM MEJ! INGEN PRESSAR AH LIKA ENGAGERAT SOM MEJ!

2008-02-07 @ 19:33:59
URL: http://www.toib.tk
Postat av: Kläry

Mr Hälsofast:
Haha, underbart att höra! Välkommen!
P.S. Förlåt. Du är nörd, är du nöjd så?

2008-02-07 @ 21:00:35
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se
Postat av: mathilda

jag älskar verkligen mitt smeknamn...

2008-02-07 @ 22:45:31
URL: http://annamathildasvensson.blogg.se
Postat av: klara

Jag har stulit dina medmänskliga hippielänkar om riskorn och gammelskog. Men det är ju för en god sak, min vän.
So long!

2008-02-09 @ 01:15:47
URL: http://klarabella.blogg.se
Postat av: Herr Lindberg

Kom å fundera på en mindre detalj när ja läste igenom de här igen ^^ borde man inte yxa ner folk me en yxa å klubba ner dom me en hammare eller dylikt? just a suggestion (jag är inte vidare allvarlig i min reklamering här men du får ju tolka de oms du vill ^^)

2008-02-21 @ 21:07:07
Postat av: Kläry

Den högst perfektionistiske herr L:
Jag förstår verkligen varför folk drabbas av utbrändhet i denna kravfyllda värld. Herr L har aldrig funderat på möjligheten att använda baksidan av yxan (dvs den sida som inte är vass och yxig) och just KLUBBA ner folk?
Dock hedrar det dig att du läser så pass engagerat att du 1. Bryr dig om att läsa om inlägg du redan läst och kommenterat
samt 2. Kontrollerar perfektionshalten i dessa.

2008-02-22 @ 08:57:42
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback