Några aktuella sanningar ur KlaraAnnaElisabets spännande liv

  • Studentresa är bokad och betald! Och ja, det sved rätt hårt att knappa in "31908" i rutan för kronor som ska inbetalas. Och ja, det kommer att vara värt vartenda öre. Cyprus, here we come!
  • Mamma är helt betagen efter att ha fått se en skymt av min kamrat Baldejten IRL. Jag får passa mig så att hon inte snikar åt sig honom istället för mig.
  • Religion skulle kunna vara världens roligaste kurs men är det definitivt inte. Vår lärare ser dock ut som professor Trelawney, vilket förhöjer stämningen en aning.
  • Jag har funnit vissa brister i min familjs möjligheter till utklädning. En fulländad 80-talsoutfit lyckades jag visserligen krama ur den, men att trolla fram en Bayern München-mantel har visat sig vara alldeles omöjligt.

Kommentarer
Postat av: Johan af Hälsofast

Men! Du måste ju berätta vem din baldejt är! :o :o

Postat av: kärin

Alltså, såklart glömde jag nämna det idag men VARFÖR betalade du allt nu?

2008-02-13 @ 13:09:25
URL: http://karinfredriksson.blogg.se
Postat av: mannagryn

Ha! Jag trodde inte det fanns några utklädningsbegränsningar i din familjs gömmor. Men tji fick jag.

2008-02-13 @ 14:25:02
URL: http://klarabella.blogg.se
Postat av: Kläry

Högt ärare Herr Hälsofast:
Det är ingen hemlighet på en enda liten fläck. Din kamrat Wow-nötare deluxe, Jonas.
Kärin:
Nej, jag har inte betalat in allting. Jag har knappat in att betala det ett par dagar innan det ska vara inne. Sista dag med anmälningsavgift är på fredag, så det kändes rätt lämpligt att betala imorgon om vi ska lyckas ta oss till Cypern. =)
Mannagryn:
Uppdatering: Det gick att lösa. En röd filt, vitt papper och en häftapparat senare kan jag stolt skrida runt i min fina mantel.

2008-02-13 @ 21:00:12
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se
Postat av: Josephine

Men alltså, jag hoppas att 31.908 kronor inte bara är för EN person?!

2008-02-14 @ 20:13:21
Postat av: Kläry

Josephine:
Oroa dig inte! Vi är sex stycken. Det såg bara lite mer dramatiskt ut att skriva 32000, haha.

2008-02-14 @ 20:15:44
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback