Om selleristicks, lyckohjärtfladder och handfetischism

THREE NAMES YOU GO BY:
1. Klara
2. Dodden
3. Kläry

THREE THINGS YOU ARE WEARING RIGHT NOW:
1. Svarta långkalsonger
2. Svart långärmad tröja (Nej, jag är inte klädd i mimarkostym även om det kan se ut som så)
3. Vita tjocka sockor

THREE PLACES YOU WANT TO GO ON VACATION:
1. Nåt varmt ställe
2. Nåt coolt ställe
3. Nåt ställe där man kan ha riktigt kul

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY A GUY
1. Jag vill inte prata känslor - inte om mina egna, i alla fall
2. Jag kan tycka tjejer är grymt vackra
3. Jag plockar inte ögonbrynen

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY A GIRL
1. Jag oroar mig för i stort sett allt i mitt utseende
2. Jag tycker att han kan ta första steget i allt
3. Jag får lyckohjärtfladder av skor

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY A CHILD
1. Jag älskar att lyssna på CD-barnböcker. Typ "Bert och brorsorna"
2. Jag har en passion för snögubbebyggande
3. Jag lever ibland i min fantasivärld

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY AN OLDSTER
1. Jag gillar att virka (fast nu var det himlarns länge sen jag höll på med sånt)
2. Jag tänker ibland elaka saker om Dagens Ungdom och tycker inte att man ska tro att man är nåt
3. Jag tycker om att gå i kyrkan

THREE THINGS YOU LIKE ABOUT YOURSELF:
1. Jag har fett snygga ben
2. Jag är bra på att lyssna och hålla hemligheter
3. Jag tänker ibland ut rätt smarta grejer

THREE THINGS YOU DON?T LIKE ABOUT YOURSELF:
1. Resten av mitt utseende
2. Jag kan vara lite väl melodramatic ibland
3. Jag har i det närmaste slutat att plugga till förmån för korkade sysselsättningar som bloggande, gitarrspel och hobbyfilosofi

THREE THINGS THAT SCARE YOU:
1. Att jag inte fattar poängen med livet
2. Att en massa människor förmodligen tycker väldigt illa om mig
3. Att jag inte längre är den jag alltid trott mig vara

THREE NEW THINGS YOU WANT TO TRY IN THE NEXT 12 MONTHS:
1. Att bli lite mer Hakuna Matata
2. Någon roligare haircut
3. GI-metoden (OBS! Skojigt skämt!)

THREE THINGS YOU WANT IN A RELATIONSHIP (love is a given):
1. Tillit
2. Frihet
3. En massa skoj

THREE PHYSICAL THINGS ABOUT THE OPPOSITE SEX (or same) THAT APPEAL TO
YOU:

1. Händerna (
2. Ögonen
3. Munnen

THREE THINGS YOU JUST CAN?T DO:
1. Vara nöjd med att göra någonting halvdant
2. Ta första steget. Någon gång.
3. Njuta av skolmatsalens selleristicks

THREE OF YOUR FAVORITE HOBBIES:
1. Umgås med vänner
2. Sjunga och spela
3. Läsa knäppa böcker

THREE THINGS YOU WANT TO DO RIGHT NOW:
1. Upptäcka att en god ande har stoppat in alla kunskaper jag behöver för att slutföra årskurs tre med toppbetyg i mitt huvud
2. Få sommarlov utan att för den sakens skull behöva ta studenten
3. Skaffa ett liv

THREE THINGS YOU WANT TO DO BEFORE YOU DIE:
1. Rädda någons liv (Men jag har faktiskt anmält mig till donationsregistret, så med lite otur kanske jag i alla fall kan få rädda någons liv efter min död)
2. Ge ut en bok
3. Komma på livets mening (Vilket jag redan har gjort en gång, men sedan glömt bort. Fucking me.)

Kommentarer

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback