Till dig igen, Mr. Gud

KladKlara

Eftersom att jag bara begär och begär saker av dig hela tiden, utan att reagera när du faktiskt uppfyller mina önskemål (inte MQ-kjolen, dock, men det kanske var lite väl materialistiskt för din smak, ursäkta i så fall), tycker jag att ett litet Tack så hemskt mycket snällaste Herr Gud-inlägg är på sin plats.
Tack för att du stoppade in den där formeln i mitt huvud, trots att jag egentligen inte borde komma ihåg den.
Tack för att du fick mig att stanna kvar den där extra minuten som behövdes för att jag skulle komma på hur jag skulle lösa den första svåra geometriuppgiften.
Och mest av allt, jättemegatack för att du verkligen hjälpte mig att fixa

Klart MVG på Matte B-nationella!!!

Det var mycket vänligt. Inte för att jag direkt fattar om det var någon mening med att jag missade den där fåniga lilla g-uppgiften, så att jag inte fick full poäng. Men jag ska inte klaga, utan vara enbart glad: TACK FÖR HJÄLPEN!

Om en månad är jag i Tyskland, förresten. Och ursäkta en upprepning av en fjantig larvbild. Jag ville bara visa ungefär hur jag känner mig.

Kommentarer
Postat av: mathilda

heh. så mitt G ska förklaras som att jag är ateist då?!

2007-05-21 @ 17:56:34
Postat av: Klara

Böööh. You lucky woman. Jag gissar att jag får min dom imorgon. Det känns sådär. Fy, jag som hade glömt att det fanns ett liv efter Italien:(

Postat av: Elin

Fullt hus är bara för töntar (:

2007-05-21 @ 21:58:39
URL: http://elinhaubitz.blogg.se
Postat av: Kläry

Mathilda:
Japp. Eller för att du inte svarade så som man gör i Tyskland. Så var det nog.
Elin:
Ja, jag tänkte det. Så jag lurade till det lite grann på fråga tolv;) Så att mina klasskamrater skulle få någonting att fundera över.

2007-05-21 @ 22:04:01
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback