Hej igen, Mr Gud! (Fyy, inte alls pk att avslöja att Gud för mig är en mansgestalt. Men fuck off, jag är feminist ändå)

Den här klänningen. DEN HÄR KLÄNNINGEN. Fattar någon hur mycket jag vill ha den? Fattar någon hur snygg jag skulle kunna vara om den bestämde sig för att smyga sig in i min garderob en mörk natt? Den har allt jag inte har. Eller ja, allt min garderob inte har: rak fin skärning, hängslen, fickor...

Trist att mitt första blogginlägg på länge blev värsta ytliga grejen. Men jag är ju sådan. Också.

Fredrik spelade några låtar idag. En låt handlade om mig. Eller ja, det är klart att den inte gjorde. Men den passade bra.
Visst är det bra att ha ett hjärta av guld
Men när ska du börja göra saker för din egen skull?

Rätt träffsäkert. Så idag sa jag ifrån till en glad och trevlig man som blev ledsnare när han förstod att jag inte tänkte förse honom med arbetsvilliga elever. Det kändes stort.

Nu kommer min bästaste Elin med bussen. Vi ska leka Prinsessan och fén hela natten.

Kommentarer
Postat av: matilda

vad är det för klänning??

Postat av: Anonym

Från La Redoute! I'm in love!

2007-04-03 @ 21:50:35

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback