En av de där vissa

Vissa har det rätt bra. Jag är en av de där vissa, har jag kommit på.
Jag tycker om solig vår och snöig vinter.
Jag tycker om musik och tystnad.
Jag tycker om mina vänner, och älskar att vara ensam.
Jag tycker om att vara barnslig, och att leka vuxen.
Och om tjugotre dagar står jag bredvid dig och ser Bäveåns gyttjiga vatten glittra i solen

En annan sak som är värt att notera, är att jag efter fyra år äntligen har städat ur min understa byrålåda! Och fyndat: Maybelline's
Great Lash Mascara, som jag fick av Josse när jag fyllde fjorton och genast avfärdade som flugbensframkallande, visade sig vara en riktig lyckträff! Efter tre och ett halvt år i glömska är den alldeles perfekt. Hollywood-fransar, here I come!

Kommentarer
Postat av: matilda

haha, vilken lycka ;)

Postat av: Klara

Oj, är inte den mascaran lite torr, vännen? Typ mest smulor...? :S
Jag längtar efter dig. Bäveån är brun och fin idag.

2007-03-19 @ 17:20:27
URL: http://klarabella.blogg.se
Postat av: matilda

ja det minns jag, på julkonserten på läroverket! Det var så underbart fint!!<3

2007-03-19 @ 17:20:29
URL: http://matildabloggar.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback