Bön från en i-landsfattig

Käre gode Gud!

Jag vet att jag inte brukar tro på dig, och att du har viktigare saker än det här att pyssla med. Men om det ändå skulle vara så att du känner för att ta en paus från barn- och miljöräddandet, kan du väl göra mig en liten tjänst?

Snälla Gud, den där kjolen, du vet, på MQ, kan du inte fixa den? Den där underbara i mjukt tyg och med hängslen, som gjorde mig häftig på ett sätt jag inte brukar vara. Eller som jag aldrig är, för att vara mer exakt. Jag är ju konfirmerad och allt, och har till och med sjungit gospel. Det kan väl inte vara så svårt för dig att fixa?

Kommentarer
Postat av: Tove

Hahaha, jag älskar din blogg, Klara :D

Postat av: Elin

Hahahahahahahaha! Om du nu mot förmodan inte får den så kanske jag kan sy (läs limma och tejpa) den till dig så får du den näst julafton!

2007-02-24 @ 22:14:12
URL: http://elinhaubitz.blogg.se
Postat av: Klara

Ja, snällaste Elin, gör det! Hemgjorda julklappar is the real shit, you know!

2007-02-24 @ 22:42:54
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback