Till Aloe Vera-fetischisten, vår Shakira-dansande mötesordförande och Adam från Katte

Poparn

Elevriksdagen 2007 var minnesvärd. Nu gäller det bara att få Bettis projekt att gå igenom: Att lyckas lura 2008 års elevrådsstyrelse att det var skittråkigt och att det vore bäst om vi åkte igen nästa år. Vi som är vana, och kan tillföra mest. När det nu ändå inte var kul, liksom.
Hoppas bara att Matilda A inte läser detta, för då går hela planen åt skogen.

Jag har även köpt ett par nya skor (likadana som de som var för små men i rätt storlek den här gången!!) i Göteborg och hunnit byta ett par ord med och spilla wok på min-goda-vän-som-bor-alldeles-för-långt-bort.

(Hej jag är pop ibland och jag gillar det)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Yes lätt att den är minnesvärd! Jag kommer iaf komma ihåg de sex personerna som vi delade rum med. Och nu när jag identifierat din blogg blir ni aldrig av med mig! Mohahha. :P

Postat av: Mathilda

haha klara du med dina idéer.

2007-05-01 @ 16:06:38
Postat av: soma

Jag kommer åka och mig går det inte att lura^^

2007-05-07 @ 07:00:48
Postat av: matilda

synd klara;P

2007-05-07 @ 16:56:16
URL: http://matildabloggar.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback