Tre orosflugor i en smäll

Saker jag oroar mig över att göra "i framtiden":
  • Att flytta hemifrån
  • Att läsa på universitet
  • Att bo utomlands

    Så, nu kör jag allt på en gång. Det känns rätt underbart. Iiih!


  • Kommentarer
    Postat av: mathilda

    men klara, baskurs??

    Postat av: Anonym

    Farväl beslutsångest, grattis!

    Hanna o Klaus

    2009-03-25 @ 10:56:02
    Postat av: Klara

    Mathilda:

    Japp, baskurs! För den som inte tidigare läst tyska på universitet. Vad annars tänkte du? Jag får ju bo i Nadjas gamla hemstad! Lyckan är gjord!

    2009-03-25 @ 13:17:25
    URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se/

    Skriv nåt snitsigt om du vill:

    Jag heter:
    I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

    Skicka beundrarmail hit:


    Min egen fräcka sida:


    Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

    Trackback