Svar på tal

Den här anonyma kommentaren, angående Gull-Britt som rapporterar om sädesärlor, träffade mig rätt i hjärtat.

"Å andra sidan så kan man ju fråga sig om vem som ägnar tid att skriva ett blogginlägg och klaga på de sorgliga människorna med för mycket fritid? ;)"

Du har rätt, du okända människa. Jag är definitivt inte rätt kvinna att reflektera över folk som lägger tid på obegripliga, och låt oss säga för den breda massan oväsentliga, saker.
Från och med nu ska denna blogg bara innehålla djupare samhällsanalys.

En liten hälsning till dig från mig:
Å tredje sidan så kan man ju fråga sig om vem som ägnar tid att läsa ett blogginlägg av och sedan klaga på en sorglig människa med för mycket fritid;)

(Shit, jag börjar svara småbitchigt på kommentarer. Snart är jag en fullfjädrad Kenza!)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Här skulle vi kunna få se en fjärde, femte, sjätte, sjunde, åttonde, nionde (osv) sida. Hoppas den anonyma personen skriver igen.

Du kan förresten aldrig bli som Kenza. Hon är helt kritik-proof och omänskligt bitchig, vilka är talanger som bara ses hos få =)

Postat av: Klara

Jonas:
Haha, ja, det här kan utveckla sig till fetaste bloggkriget!

2008-04-12 @ 17:14:37
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback