Som en apa

En liten för mig helt okänd nioåring, som tydligen är ny i barnteatergruppen jag hjälper med musiken, lyckades igår få mig att vilja gå och dränka mig. Detta skedde till följd av följande ordväxling:
Killen: Du är skitdålig på att spela piano.
Jag: Men du har ju inte hört mig spela än.
K: Men jag vet ändå att du är skitdålig.
J (Börjar tänka "Jävla skitunge" och bli lite deppig): Jaha.
K: Du är sämst i världen föffan.
J (Tänker att ungen är dum i huvudet och inte värd att diskutera med): Trist att du tycker det.
K: Du är ful också! Skitful juh!
J (Börjar deppa ihop rätt rejält): Mhm...
K: Du är fulast i världen! Du ser ut som en APA!
J (Börjar undra om han ändå inte har rätt i det han säger, och är beredd att slänga mig i första bästa tillräckligt djupa sjö): Tycker du... Mhm....
K (Förtjust): April april!!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha! Men åh, vilket hemskt aprilskämt!

2008-04-02 @ 22:33:35
Postat av: Klara

Tove:
Ja, det var faktiskt riktigt fasansfullt!

Postat av: Egoina

haha tack :D Bra, då vet jag det!

2008-04-03 @ 18:49:28
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Tobias Bergström

Ja. jag tror nog det också faktiskt. Han lade helt enkelt allt sitt engagemang på fel sak.

Sjukt rolig unge btw. I början av texten blev jag arg, men på slutklämmen fick jag kosta på mig ett skratt. :D

2008-04-03 @ 20:30:48
URL: http://tobiasbergstrom.blogg.se
Postat av: herr lindberg

hur elakt de än må ha låtit från början så har han nog hjätat på rätt plats iaf ^^ tycker de va ett rätt härligt aprilskämt egentligen :P

2008-04-10 @ 10:02:46

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback