Dear Mr President, were you a lonely boy?

Ikväll lyssnar jag på den här storslagna låten, och sjunger stämmor så att det ekar i hela Hög.

Jag träffade min vän Bonnica idag för första gången på ett tag. Bonnica är bra, hon talar om mig i termer som "Den ultimata kvinnan" och kan kramas mysigt.
Det är förresten ett litet tips till dig som vill göra världen en aning bättre:
När du kramar någon, våga då hålla kvar och räkna till fem i normalsnabbt tempo. Då blir kramen varmare, ärligare och mindre stressad, och mottagaren känner sig lite lyckligare.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag menar de, helt sjukt det där :O

Postat av: Bonnica

Åh, Klara du är så bra.
Lång och varm kram på dig.

2008-03-01 @ 21:18:08
URL: http://bonnica.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback