Om kärleken till konjakskupeputsning

Fakta: Jag älskar mitt jobb.
Jag njuter så oerhört mycket av att hela tiden lära mig nya saker. Var grynkakan ska stå, hur man bäst skrubbar golvet i diskrummet, vilket sorts glas som används till portvin, hur man skapar fina smör-rullar och en massa annan oumbärlig kunskap.
Jag är inte ens ironisk nu. Jag älskar verkligen att le hjärtligt mot främmande människor, att stressa runt bland korvsorterna, att bli inringd på min lediga dag. För att jag behövs.

Klara uppdaterar:
Farmorskorna var verkligen värt vartenda öre. Vilket lyft, vilken svikt i steget!

Kommentarer
Postat av: Linn

Svar - Jaså? Hela min grupp tyckte att den var hur bra som helst!

Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-13 @ 23:16:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Elin Haubitz

Välkommen tillbaka till livet (:

2008-12-15 @ 17:22:20
URL: http://elinhaubitz.blogg.se/

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback