Jullov (när man kan dansa till smurfversionen av "I'm yours")

Åh, jul!
Inte för att jag har längtat efter en sned julgran (som enligt mamma "i alla fall har fina barr"), att gå i kyrkan fem dagar i rad, eller efter att smocka i mig okristliga mängder kött.
Men det är fint att kunna vara ledig utan dåligt samvete (men idag har jag faktiskt jobbat!) och att hänga med nyblivna stockholmare, linköpingare och uppsalabor som är hemma över julhelgen. Och att kunna säga att det är jullov, precis som det var förr i tiden.

Kommentarer
Postat av: H *

- alltid skönt med lov.

Postat av: Elin Haubitz

Hahaha! I min familj är vi glada om någonting på granen är fint (:

2009-01-05 @ 13:16:55
URL: http://elinhaubitz.blogg.se/

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback