F-word

Hej igen, Gud.
Det var ju ett tag sedan vi talades vid sist.
Jag har ju fattat att jag müste ta tag i saker själv, och inte vänta pü att du ska ha tid över för mina problem.
Men nu har jag ett litet önskemül, som jag själv inte kan styra över. Nämligen tidens güng.
Om du har en ledig stund över, kan du dü inte fixa sü att det för alltid fortsätter vara sommar, och att min underbara Lübtheen-vistelse aldrig tar slut?
Sü att jag slipper tänka pü The F-word.
Det där läskiga F-ordet som man inte vill eller vügar tänka pü pü riktigt, men som jag vet hänsynslöst kommer att kasta sig över mig när jag ütervänder till den norrländska hösten.
Framtiden.

Kommentarer

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback