Att ta ett morgondopp i vallgraven

Vår mystiske granne håller på med ett nytt byggprojekt efter de läskiga fönsterluckorna förra sommaren: Han har gjutit ett gäng betongklossar, och staplat upp dem i fyra små torn längs vägen. Antagligen ska det bli något slags insynsskydd, ett plank eller nåt, men vem vet?
Det vore intressant att komma hem från Gotland och upptäcka att han har byggt om sin röda stuga till ett fort, och att vi kan dyka direkt från vårt köksfönster för ett morgondopp i vallgraven.

Kommentarer
Postat av: klarabella

Ja herrejisses vad festligt det vore. Ni kunde installera en rutschkana ut från köket i så fall.

Postat av: Ajris!

Nej forfan, backen till Kolmo är tillrävkligt jobbig. Snälla försök få honom att strunta i att bygga en backe övererkullepågräsmattaneftersommanmåstebyggaomvägensådengåröverertomt. I allafall lägga in ett litet önskemål?!

2007-06-11 @ 22:20:41
Postat av: Kläry

Klarabella: Ingen dum idé där! Jag ska tipsa honom om det.
Ajris: Ja. Det räcker utan att man ska behöva simma över en vallgrav för att komma till Kolmo. Men då kan jag ha en liten färja som skjutsar över folk och bli miljonär på det.

2007-06-11 @ 22:43:54
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se
Postat av: mathilda

hörrö skolkarN^(jaa jag vet att du redan hade gjort provet) men du kommer väl imorgon eftersom det är den SISTA lektionen innan lovet?!??!?!?

2007-06-12 @ 21:04:12

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback