Senaste nytt frün Schwäbisch Hall

  • Rudi har satt upp rüttfällor och gjort Frau Gröger galen. "Ost kan man ha i fällan! Eller en bit skinka! Men inte Nutella!!"
    Det är därför han aldrig kommer att fü en fru, säger Frau Gröger.

  • Vi har hittat en affär som säljer en massa frukt, och jag har blivit lycklig. Här är det tydligen inte sü vanligt att smälla i sig tre äpplen om dagen.

  • Om man undantar ett par killar som jag pratade med pü stan i sisüdär tvü minuter i förrgür, har vi fortfarande inte lyckats fü sü mycket kontakt med nügra vänliga, främlingsälskande och lüngsamt talande ungdomar. Det är den stora besvikelsen pü resan. Det vore lätt att skylla pü sprüket, men det är nog inte det som är det största problemet. Problemet är att jag, Klara Anna Elisabet är en socialt missanpassad varelse. Hade jag blivit placerad i Uppsala hade det nog tyvärr varit precis lika illa. Jag är helt enkelt inte typen som kastar mig fram till okända människor och bjuder in mig själv till deras fester. Ibland är det synd.

Kommentarer
Postat av: Ajris

Nu är det så att jag har fått en ny kamera och vill ha ett svartvitt kort att ha på min vägg.
Kan du komma hem snart kanske så jag kan fixa det? Har du det bra förresten?

2007-07-02 @ 19:06:50
Postat av: Kläry in Deutschland

Ajris:
Bläää. Jag och Malin har klippt och klistrat ihop ett fint födelsedagskort till Herr Gabler, föreställande oss. Det kan jag ta kort pü. Och JA, jag har det bra och JA, jag vill hem till dig snart.

Postat av: Maria Persson

Det där med sociala kontakter.. I know how you feel! :S Har ni också fått krogtips från Rudi förresten? :P

2007-07-13 @ 22:20:03

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback