Välkommen, du vilsna människa!

Grattis alla som råkat klicka fel och kommit hit!

Ni har äran att besöka världens mest spännande människas världens mest häftiga blogg.

Not.

Jag kände en dag att "Ah, jag kanske borde gå och bli ännu lite mer mainstream?" Först funderade jag på att gå och handla ännu en bastopp på H&M, men jag har så ont om pengar. Sedan tänkte jag åka ut med mina längdskidor, men det har börjat regna. Så då skaffade jag den här.

Läs och njut, eller fly härifrån och skaffa ett eget liv istället för att läsa om mitt obefintliga.

Välkommen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Klara, längdskidor är inte mainstream!
Grattis till bloggen förresten, och känn dig bevakad!

2007-02-17 @ 18:51:52
Postat av: Tove

Äntligen! :D:D:D

Postat av: Anonym

Heja Dodden!

2007-02-18 @ 18:02:20
URL: http://elinhaubitz.blogg.se
Postat av: Linn

Nu kan jag ta bort min helgon en gång för alla :D

2007-02-18 @ 22:51:12
Postat av: Klara

Haha, jag tänkte faktiskt lite på dig, Linn;)

2007-02-19 @ 14:32:52
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback