Update Freiburg

Jag vet inte riktigt hur jag gjorde förr i tiden, när jag bloggade nästan varje dag och dessutom inte alltför sällan var ganska rolig. Det funkar inte att göra så länge. Kanske tappar man vissa förmågor i samband med utträdet ur puberteten, eller så har jag bara fyllt min kvickhetskvot.
Här är jag i alla fall, i en tysk psykologistudents grön-gula och väldigt personligt inredda rum (med väggarna fulla av peppande lappar i stil med "Ich bin schön, ich bin toll, ich habe vollen Erfolg während des Praktikums), och lyssnar till borrandet från huset utanför.
Och jag gör det i Freiburg, och jag ska bo här i minst fyra månader, och det ska bli rätt fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Äntligen en update! Hur är livet då?

Postat av: Senapsmannen

Skicka din adress snarast!

Så jag kan skicka roliga brev.

Or the mustard-man will hunt you.. FOREWER!

:D

2009-09-03 @ 10:24:02
URL: http://fabulouslifeofkarin.blogg.se/
Postat av: Klara

BallaBella:

Livet är bra, ovant, ensamt såhär i början. Men jag tror det blir finfint!



Fröken Senap:

Jag bor bara i det här rummet i en dryg månad till, sen måste jag hitta annat boende (fuck Uppsala som inte kunde berätta det utan skröt med att alla fick sitt boende ordnat!), men du ska få min adress så snart jag kommit underfund med vilket postnummer jag egentligen har. :)

2009-09-03 @ 11:00:29
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se/
Postat av: Martt

Halloj! hur har du det där borta?

2009-09-03 @ 12:14:49
Postat av: Hanna

Hej och välkommen till Tyskland!

Ett råd från faster i Berlin: Läs den där psykologistudentens lappar noga! Här lyssnar vi på grannhusets vinkelslip.

Hej från Hanna

2009-09-03 @ 12:32:22
Postat av: lotta

åååååhhh va roligt klara!

2009-09-03 @ 19:48:24
URL: http://whereisandrae.blogg.se/

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback