Lillasyster som syo-konsulent

Mitt i min nyss omskrivna 445:e livskris försökte jag att ta råd av Lillasyster.

Jag: (Till mig själv i framtidsångestdimma) Men ÅÅÅH, vad ska jag göra med livet? Var ska jag börja? Jag blir galen!
Lillasyster: Men du, om du gör så här då...
Jag: (Vaknar upp, förvånad över att någon i min omgivning fortfarande lyssnar) Va?
Lillasyster: Om du byter namn till Åsne...
Jag: (Igen, måste gjort ett mycket intelligent intryck) Va?
Lillasyster: ...och så gifter du dig med en som heter Pitt...
Jag: (Uppgivet) Ja, då löser sig ju allting.
Lillasyster: Jäpp.

Tack, Lillasyster, för det goda rådet.

Kommentarer
Postat av: BeingTobbe

Haha hur gammal är hon? :)

BeingTobbe.blogg.se



PS. Lägg till din blogg på tusenhemsidor.blogg.se

Postat av: Klara

BeingTobbe:

Snart sjutton...

2009-03-03 @ 10:27:16
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se/
Postat av: Erik

Du kanske borde lära av din syster och se lite lättare på livet? Jag tror inte det var detta svar du fiskade efter... =)

2009-03-03 @ 22:51:54
Postat av: Klara

Erik:

Tro mig, hon är inte fullt så lättsinnig när det gäller hennes egen framtid! Det är mitt liv som hon tar lätt på.

2009-03-04 @ 17:10:24
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se/
Postat av: Lotta

HAHAHAHA, okej jag dog nu.

2009-03-08 @ 11:12:36
URL: http://lottaandersson.devote.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback