"Är Carl-Antons fil", tolv bokstäver

- Fjällvipa, finns det? Eller fjällripa kanske? Men då måste man "arlossa" ett skott, det gör man ju inte.
- Nää, fjällvipa låter skitbra. Men här då, "smutskorn", fem bokstäver, "s--tk"?
- Oj, den är heavy. Vi lämnar den så länge. Okej, men den här. "Består av flera skikt". Det MÅSTE bli "lamellträtt" här. Det kan inte bli något annat. Det är ett ord, väl?
- Jag har aldrig hört det...
- Nämen vadå, det spelar väl ingen roll? Lamellträtt, perfekt! Då kan vi skriva "bilatlas" här på "vägvisare"!


Jag och Lillasyster löste korsord igår kväll.

Kommentarer
Postat av: Karin

TACK!!! :D Vad gör du nu för tiden då? Fortfarande lärare? :D

Postat av: Isabell

Korsord is tha shit!

2009-03-10 @ 19:33:51
URL: http://mammothfucker.blogg.se/
Postat av: Karin

Svar: Aha okej, skönt med en dag i alla fall:) Haha okej, själv skulle jag nog föredra dagis för där är jag i alla fall längre än alla barnen :P

2009-03-11 @ 10:13:38
URL: http://lillkarin.devote.se

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback