Klaras läsarservice: Ni slipper ta del av hur aj go kräjsäh

"Ja, men tänk när du kommer hem från Tyskland, Klara, då blir ni liksom nykära igen!"
Hundra gånger fick jag höra det i våras, och hundra gånger smålog jag ironiskt, för det funkar ju inte så.
Nu småler jag inte ironiskt längre.
Nu skuttar jag runt och fånflinar från öra till öra, samtidigt som jag inte kan förstå hur det kan komma sig att alla människor i min omgivning kan se in i framtiden, utom jag själv.
Så jag håller mig väl borta från bloggen igen ett tag, för att behålla min coola image.
Den skulle få sig en ordentlig törn om jag började pladdra om att världen är vacker och referera till sångtexter av typen "Aj laav joo, aj want too beee with joo, joor maj bäjbäh, aj go kräjsäh" som genialiska.

Kommentarer
Postat av: Bonnica

Åh, Klara din blogg är en klass för sig! <3

Din coola image blir svår att sabba, tro mig.


Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback