"Klara kommer hem idag, det känns stort. Större än att det var gott med gröt."

Ja, nu är jag hemma i Hög igen. Och pendlar mellan lyckan att träffa alla underbaringar som fortfarande går här och dräller, och frustrationen över att inte längre vara i Tyskland, där jag själv hade ett meningsfullt jobb och slapp gå och drälla.

Dagens - nej, årets! - självförtroendebooster:
På flyget hem, pratade jag lite med den tyska unga kvinnan i stolen bredvid min. Efter en stund, frågade hon mig om det skulle bli skönt nu att åka på semester i Sverige. SEGER!

(Tack Bonnica, för inspiration till en fin rubrik!)

Kommentarer
Postat av: Bonnica

haha, det var så lite så! jag menade det, faktiskt.

ska vi hitta på något någon dag, du och jag?


Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback