Jag kunde ha fått lifta till Minsk

"Vi har nu bokat om dig till Januari 2010 då du får åka tåg till Överkalix och därifrån lifta till Minsk för att sedan få en cykel hyrd (utan extra kostnad!) så att du kan ta dig till Spanien. Klicka här för att bekräfta."

Erik är en klok herre. Min privata flygkris hade kunnat vara mycket värre.
Nu ska jag inte klaga mer på att Norwegian helt på eget bevåg bokade om mig till en annan dag.
Det innebär ju faktiskt en extra dag hos Elin!
(Någon som vill köpa en ungdomsbiljett Hudik-Arlanda på morgontåget den 19 november? Hör av dig!)

Kommentarer
Postat av: Erik

Ojoj, jag känner mig hedrad! Hoppas nu att du slipper ta dig igenom millions and millions of clicks igen bara =)

2008-11-08 @ 17:49:00

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback