Glad om ett dygn

Nu ni. Nu ska jag till Spanien och köpa glass och apelsinjuice, fråga efter busshållplatsen samt berätta vilka språk jag talar. Men allra mest ska jag kramas med den här människan.
Ser ni hur glada vi är på bilden? Det är ingenting jämfört med hur vi kommer att vara om ett dygn.


(Vänligen bortse från mitt otäcka yttre. Jag såg faktiskt relativt vettig ut på studentbalen, förutom under det ögonblick då det här kortet togs.)

Klara noterar: För en vecka sedan skrev jag om att min jobbarkompis tog mig för femton år. Idag köpte jag fyra dosor snus utan att behöva visa leg. Men jag har ju hunnit fylla nitton år, det gör förstås sitt till.
¡Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Fredrik igen

Om du var ledsen över att jag dumpat min blogg så kan du ju glädjas över min nya. Den handlar till nära noll procent om mitt liv. Det är helt fantastiskt.

Postat av: Isabell

Snuset var till dej föstår jag?

2008-11-18 @ 20:14:19
URL: http://mammothfucker.blogg.se/
Postat av: Klara

Fredrik:

Mycket bra! I'll be there.



Isabell:

Självklart. Grov lös, gott som fan.

2008-11-18 @ 21:11:26
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se/

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback