Personlighetsförändrad

Jag kom tjugofem minuter försent till studentfotot (och ståtar således med studentkatalogens svettblankaste ansikte, panikcyklingsrufsiga hår och fniss-skamsnaste tandställningsleende).
Jag var inte bäst i klassen på det lilla roliga stavningstestet. (Var dag är som en gyllne skål, till brädden fylld med vin. Inte bredden. För två veckor sedan, hade det varit en baggis.)
Och justja, jag har knappt börjat på mitt livs sista inlämningsuppgift i gymnasiet, ett givande arbete om kvinnans situation i Indien. Som ska vara tre till fem sidor och inlämnat absolut senast fredag. Som idag är en halv sida handskrivna frågeställningar.

KlaraAnnaElisabet är galen.
Personlighetsförändrad.
Eller bara kär.

Kommentarer
Postat av: mathilda

du är la go du klara.

2008-05-28 @ 13:48:30

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback