KlaraAnnaElisabet - Pessimist No More?

Postat av: Erik
Vad skönt det vore om alla var så nöjda! Världen kan behöva fler som tänker så tror jag.
Men är inte det lite mot titeln på din blogg? Tänkte på "Mitt liv som pessimist...". Men man kanske kan vara en pessimistisk livsnjutare? Vad vet jag?


Postat av: Klara
Erik: Du har tamefasiken rätt. Jag har ju helt och hållet gått ifrån min image. Antingen får jag byta bloggtitel till "Mitt liv som en lukta-på-blommorna-brud", eller så får jag skapa mig ett bittrare bloggaralterego.

Postat av: Herr Lindberg
Jag tycker förvisso att namnet på bloggen är rätt stiligt, men there aint nothing wrong in feeling right, så du borde kanske känna på lite nyskapande =) jag anser det som en bra idé iaf =)

Tittar jag tillbaka på den senaste tiden, upptäcker jag att mina observanta läsare faktiskt har rätt i sina iakttagelser.
Med andra ord: Tanken har börjat födas så smått på att hitta på ett nytt namn till bloggen.
Är det någon som har några förslag?
Alla bidrag mottages tacksamt och belönas med ett signerat exemplar av min nu så gott som färdigskrivna projektrapport.

Kommentarer
Postat av: mathilda

det borde innefatta beskrivningen i "hur man gör en Bayern München-mantel" iallafall. det borde alla veta.

2008-05-12 @ 18:35:22
Postat av: Miss Mannagryn

Du har ju redan satt titeln själv! Häromdagen. "KlaraAnnaElisabet - när Pringles inte hjälper".

Postat av: Klaus

ett litet förslag i all enkelhet:

varför inte döpa om sidan till:

Mitt liv som livshungrande existentialist och pessimistisk livsnjutare

2008-05-19 @ 21:00:57
Postat av: Klara

Klaus: Du är sjukt imponerande! Jag är faktiskt sugen på att sno det där rakt av.

2008-05-19 @ 21:17:42
URL: http://klaraannaelisabet.blogg.se/

Skriv nåt snitsigt om du vill:

Jag heter:
I'll be back, så kom ihåg mitt namn!

Skicka beundrarmail hit:


Min egen fräcka sida:


Tjenis Klara! Det här vill jag säga till dig:

Trackback